GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

Az áruházban feltüntetett árak érvényes bruttó fogyasztói árak, melyek nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése elõtt egyeztetés végett e-mail-ben megkeresünk.


2. FIZETÉS

Milyen fizetési módok fogadhatóak el?
    – Bankkártya Baron rendszerén keresztül (MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro, American Express. Amennyiben nem rendelkezel az említett hitelkártyák egyikével, alternatívaként PayPal-t javaslunk)
    – PayPal


3. SZÁLLÍTÁS

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelésem? 
A csomagok feladására az GLS futárszolgálatot használjuk. A küldemények általában 1-2 munkanap alatt érnek el a megadott címre. A rendelések nyomkövetettek, a számáról és a nyomkövetési lehetőségről a futárszolgálat automatikus emailt fog neked küldeni.

Személyes átvétel lehetséges? 
A termékek személyes átvételére székhelyünkön nincs lehetőség.

Mit tegyek ha rendelésem sérülten érkezett meg?
Nagyonritkán előfordul, hogy termékeink a szakszerű szállítás ellenére is megsérülnek szállítás alatt. Ebben az esetben kérünk, egyből vedd fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal és megtaláljuk a megoldást a felmerült problémára.

------------- Kapcsolat -------------

Close Menu
Kosár
×
×

Cart

10% kedvezmény

Értesülj elsőként akcióinkról.